BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 5, 2013

Temuduga

Assalamualaikum dan hai hai.. :)

Esok aku ada temuduga untuk subjek Bel. Lidah rasa kelu membisu bila nak cakap bahasa orang putih ni. Maklumlah mulut makan budu dan belacan tu susah sikit. Lagi  satu aku sejak ambik ijazah bahasa melayu ni, penggunaan bahasa Inggeris aku makin kurang. Mungkin sebab itu lah sangat-sangat teruk bahasa Inggeris aku sekarang.

Temuduga esok ada 40%. Banyak tu. Apa yang aku nak gebang dengan Madam pun aku tak tahu. Risau tu memang ada lah. Nak belajar apa pun tak tahu sebab tak tahu soalan apa yang bakal ditanya esok. Jadi hanya bersedia dari segi luaran sahaja, yakni resume, surat permohonan dan sijil-sijil. 

Mohon esok berjalan dengan lancar. Aku hanya berserah kepada Mu Ya Allah. Sebelah petang pula ada kuiz International Business. Yang ni ok sebab subjek kegemaran aku. hehe. 

Harap esok berjaya. Amenn. :)

Wassalam... :)

0 carca marba: