BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 14, 2013

Harap kamu mengerti

Assalamualaikum..

Sudah ku bilang
aku perlukan masa untuk bersendirian
tenangkan diri saat sedang gelisah
jauh daripada orang lain
kerna gusar panas baranku memuncak

Sudah ku bilang
Aku dalam tertekan
Bebanan yang dipikul tanpa hati
Aku cuba untuk senyum namun tewas
Harung saja getir yang ada

Sudah ku bilang
Akan ku cari kamu
setelah bebanan ini hilang
bukan aku ingin pinggirkan kamu
Cuma...
Aku tidak mahu kamu juga terbeban sama

Sudah ku bilang
Aku rindu dan sayang kamu
Tak usah ulang lagi soalan itu
Kerna itu buat aku tertekan

Tapi..
Degil mu itu memuncak
Kegersangan kamu itu membuak
Aku masih sakit
dan dalam pantang lagi
Kamu tamak
Kamu gelojoh
Nah.. marah yang kamu dapat

Maaf bukan ku sengaja
Itu adalah emosi ku
Bukan hati ku
Kerna saat ini aku sedang tertekan

Harap kamu mengerti
Ceria ku bukan seperti dulu
Kita kenal baru sekejap cuma
Kamu masih tidak mengenali aku
Dan aku juga belum mengenali kamu
Mohon kamu untuk bersabar
Jika sayang akan hubungan ini

Wassalam.. :)

0 carca marba: