BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 11, 2013

Senyumlah hati

Assalamualaikum...



Senyumlah hati
Walau derita mencengkam jiwa
Namun hati perlu tabah
Kuatkan semangat
Rempuh segala ujian

Mudah untuk berkata
Payah untuk menanggung
Tersiksa keseorangan
Tersayang dibiarkan sepi
Biarkan dia gembira

Tidak mahu berkongsi rasa
Takut-takut dia terbeban sama
Biar aku terus menyepi
Sehingga masanya untuk aku dikafankan

Aku takut tibanya saat itu
Kerna ku tak mampu harungi 
Biarlah hati
Cekal segalanya
Tempuh dengan senyuman

Saat itu akan tiba jua
Cuma lambat atau cepat
Persediaan perlu dirapikan
Agar di sana lulus jayanya

Jantung hati
Maafkan aku
Aku tak bisa untuk berkongsi
Gembira lah dikau di sini
Iringlah aku dengan doa
Moga di sana amannya aku

Wassalam :)

0 carca marba: