BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 5, 2013

Muhammad Nadzril Mufid

Assalamualaikum dan hai hai... :)

Malam ni nak cerita pasal seseorang mamat ni. Budak ni junior aku di APB. Budak Part 2. Bagi aku budak ni sangat pelik. Tapi dalam peliknya ada keistimewaannya yang tersendiri. 

Pandangan pertama aku terhadap dia ialah  dia sangat kerek. Tapi bila kenal rupanya dia ni peramah dan cool. Seingat aku hanya berapa kali je aku jumpa dia ni di fakulti. Maksudnya jarang bersembang secara bersemuka. Hanya facebook yang menjadi ikatan untuk kami bersembang. Tapi kami bukan gay. Haha.

Apa yang kelakarnya ialah namanya sama dengan nama aku. Dia 'Aril' dan aku 'Arell'. Walaupun  bunyinya sama tapi ejaan lain. Dan rupa juga berbeza. Aku lagi kacak. Haha. Dan kepada wanita di luar sana, awas! Dia sudah berpunya. Awek dia cun kot! 

Tak tahu nak cerita apa lagi sebab kami baru je rapat. Tak kenal secara mendalam lagi. Secara keseluruhannya, dia junior yang baik. Hebat berfutsal. Aku tak reti main futsal. Cuma aku power badminton. Bila ntah kami boleh fight badminton. haha

Jadi sekarang aku rasa boleh letak nama si Aril dalam senarai junior kesayangan aku. haha. Dan malam tadi telah berjaya pujuk dia join OPKIM. yeahh! Selepas gagal untuk persuade dia join Kem Team Building.

Selamat maju jaya kepada Aril. Tak boleh panggil adik sebab umur kami sama. haha. Moga impian nak dapat Dean List sem ni tercapai. Teruskan berusaha. :)


Aril yang di tengah. Tak berapa nak kacak. haha. 


Wassalam... :)

2 carca marba:

Anonymous said...

hoooyeahhhh..!! haha

Unknown said...

apa yang hooyeahhh? haha