BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 22, 2013

Adik-adik ku

Assalamualaikum w.b.t

Malam ini aku teringat akan mereka berdua. Junior aku. Si kacak dan si manis. haha. Mereka banyak membantu aku. Bantu aku mengenali dunia yang sebenar. Walau pertemuan itu hanya sekejap cuma, namun silaturahim ini tidak akan putus.

Jadi ini cebisan daripada abang untuk adik-adik. Semoga terus kental di hari yang mendatang. :)


Dalam diri ini tersimpan perasaan takut
Perasaan takut akan perpisahan
Takut dengan segala dugaan
Takut dengan segala ujian
Aku juga takut sesuatu melukai kamu

Maafkan lah diri abang ini
Yang tidak sempurna mengasihi kalian
Yang tak mengerti isi hati kalian
Terkadang acuhkan kamu

Ingatlah kalian
Ada kasih tulus dalam hati
Ku rindu hadirmu kan selalu ku nanti

Tuhan
Aku titipkan adikku dalam doaku
Jangan kau biarkan tangis dalam matanya
Tuhan, sampaikan kasihku pada mereka
Terima kasih tuhan atas anugerah perkenalan aku dengan mereka

Dunia makin mencabar
Perlu diterokai
Perlu terus kental
Terus berjuang
Mental dan fizikal
Bijaklah dalam berfikir
Matang dalam membuat keputusan
Maju dan terus melangkah demi kejayaan
dunia dan akhirat



*Ini lah mereka. Mohamad Aizam Aidid dan Farhanim Abdul Manan. Moga terus hubungan kalian dirapatkan dan juga dijodohkan Ilahi. opsss! :) 

Terima kasih kalian. Terima kasih atas segala nasihat. Akan abang bawa kenangan bersama kalian selamanya walau ke dunia yang lain nanti. :)



0 carca marba: