BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 11, 2013

Waktu itu singkat

Assalamualaikum...


Mutiara jernih mula membasahi kota ini
Tatkala aku masih bergelumang dengan nota
Hujan ini membuatkan aku sedih dan pilu
Mengenangkan keluarga di teratak

Persoalan mama mula memburu benak fikirku
Satu demi satu
Jujurnya aku tidak boleh jawab
Maaf mama aku menipu mu
Kerna aku tak mampu untuk berkongsi
Mahupun untuk luahkan

Biarkan saja aku menanggung derita ini
telah aku bersedia
Walaupun perit
Tetap jua aku telan

Mama dan abah
Maafkan anakmu
Masa itu sangat singkat
Untuk aku membalas jasa kalian
menghargai pengorbanan kalian
membesarkan aku

Cukup satu yang aku ingin kalian tahu
Aku sayangkan kalian
Maafkan aku
Jika aku pergi terlebih awal daripada kalian


Wassalam.. :)

0 carca marba: